MoneyGram
Recevez de nouvelles offres d'emploi et de nouveaux avis chaque semaine !

MoneyGram - Carrières et emploi

À propos de nous
MoneyGram is a global provider of innovative money transfer and payment services. Our mission is to connect friends and family throughout the world anyway that is convenient by providing a reliable financial connection for life's essentials and daily needs.

Our services have the ability to positively impact millions of lives every day Whether a
 – plus... transaction is made through one of our innovative online or mobile platforms, a kiosk or at any one of our nearly 350,000 global agent locations, MoneyGram is committed to providing an industry leading customer experience at every interaction. MoneyGram is built upon a foundation of trust, reliability, innovation and convenience. Tens of millions of consumers around the globe depend on us to get money from point A to point B quickly and securely. That's why MoneyGram has invested millions of dollars in world class compliance platforms and continues to make compliance and security a top priority.

Our employees are committed to giving back and making a difference in our communities around the world. In 2012, MoneyGram established the MoneyGram Foundation to help children around the world gain access to educational facilities and learning resources. The Foundation's mission is firmly rooted in the belief that education is at the heart of better economic opportunities, healthier families and individual freedom and empowerment. The Foundation is focused on inspiring minds and improving lives to deserving and like-minded organizations.
 – moins
Découvrir pourquoi postuler

Comment est l'environnement de travail chez MoneyGram ?

3,7
Équilibre vie professionnelle / personnelle
3,6
Salaire/Avantages sociaux
3,1
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
3,3
Direction
3,5
Culture d'entreprise

Que disent les gens au sujet de la direction chez MoneyGram ?

74 %
des employés approuvent leur PDG
L'approbation du PDG est basée sur 190 notes
4,0
Bonne expérience
Chargée de clientèle opératrice (ancien(ne) employé(e)) - Paris (75) - 8 avril 2018
Une bonne expérience dommage que le fonctionnement a changé
Points positifs
Les collègues
Points négatifs
L’incompétence De certains responsables
Voir les avis sur MoneyGram sur la direction

Qu'ont pensé les candidats de leurs entretiens chez MoneyGram ?

Expérience de l'entretien
D'après 5 entretiens
Positive
Difficulté de l'entretien
D'après 5 entretiens
Moyenne
Durée du processus d'entretien
Pas encore disponible
Voir les entretiens chez MoneyGram